sobota, 15 października 2011

Aparat

 Hej
 Dziś byłam na obiedzie u babci.W drodze do babci zauważyłam 2 malutkie kotki, były prześliczne, te oczka te futerko.Chciałabym mieć kota, ale z jednej strony nie. Nie każdy ma kota który chciałby się tylko przytulać głaskać, bawić. A co do pogody, dziś znowu zachmurzona i zimno, najchętniej leżałabym cały czas w łóżku. Teraz popijam herbatkę i tak zastanawiam się co będę robiła później.Na pewno będę robiła zdjęcia. KOCHAM ROBIĆ ZDJĘCIA. Nie mam profesjonalnego aparatu, ani lustrzanki. Mi wystarczy mój Benqu c1035, ważne jest dla mnie to, że można nim robić zdjęcia, i nawet fajnie wychodzą. Ma on 10 mpix i tyle mi wystarczy. Może później zrobię posta i dam tam parę zdjęć jakie zrobię. Ale najpierw muszę ściągnąć Photoscape, bo mi się usunęło.Na koniec posta,pokaże wam 2 zdjęcia jakie robi aparat,pa ;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz